Organic Content Standardı (OCS), tərkibində 5-100% arasında üzvi maddə olan qida xarici məhsullar üçün keçərlidir. Bu standart, son məhsuldakı üzvi maddənin varlığını və miqdarını təsdiq edir. OCS həmçinin, xammaddənin mənbəyindən son məhsula qədər olan axını izləyir. Bu proses daha sonra akkreditə olunmuş üçüncü tərəf tərəfindən sertifikatlaşdırılır.
Organic Content Standardının (OCS) məqsədi, üzvi məzmun iddialarında etibarlılıq təmin etməkdir. OCS, son məhsuldakı üzvi materialın miqdarını təsdiqləyərək bu məqsədə çatır. Üzvi xammaddənin mənbəyindən başlayaraq son məhsula qədər sertifikasiya yolu ilə güclü bir tədarük zənciri idarəetmə sistemi təmin edir. Akkreditə olunmuş üçüncü tərəf sertifikasiya qurumu tərəfindən məhsullardakı üzvi material məzmunu iddialarının şəffaf, ardıcıl və əhatəli müstəqil qiymətləndirilməsinə və təsdiqlənməsinə imkan yaradır. İnstitusiyaarası vasitə kimi OCS, şirkətlərin aldığı məhsulların həqiqətən üzvi material tərkibinə malik olub-olmadığını təsdiqləmək üçün istifadə edilə bilər.
Standart, xammaddənin sahədə sertifikatlaşdırılmasını əhatə etmir. Bu, istehsal prosesinin sertifikatlaşdırılmasından asılı olmayaraq təsdiqlənəcəkdir. Bundan əlavə, proses girişləri (məsələn, kimyəvi maddələr), ekoloji şərtlər (enerji, su istifadəsi kimi), sosial məsələlər, təhlükəsizlik məsələləri və ya hüquqi uyğunluqlar da OCS-nin əhatə dairəsinə daxil deyil. OCS-nin hədəf istifadəçiləri; emalçılar, istehsalçılar, brendlər və pərakəndə satıcılar, ticarətçilər, sertifikasiya qurumları və üzvi təşəbbüsləri dəstəkləyən təşkilatlardır.
OCS, Textile Exchange tərəfindən yaradılan könüllü bir standartdır və hər hansı bir ölkənin hüquqi və ya tənzimləyici tələblərini dəyişdirmək məqsədi daşımır. Marketinq, məşğulluq və ticarət tətbiqləri ilə bağlı bütün tətbiq olunan qanun və qaydalara riayət etdiklərini sübut etmək hər bir əməliyyatın məsuliyyətidir. Yerli qanunvericilik ilə OCS tələbləri arasında ziddiyyət olduğu hallarda, sertifikasiya qurumu Textile Exchange ilə əlaqə saxlayaraq ən praktik həll yolu tapmalıdır. Standartın şərhində qarışıqlıq yaranarsa, ilk əlaqə qurulacaq nöqtə sertifikasiya qurumu olmalıdır, sertifikasiya qurumu daha dəqiq izahat üçün Textile Exchange ilə əlaqə saxlayacaqdır.
Textile Exchange, 2003-cü ildə orijinal adı olan Organic Exchange adı altında qurulmuş qeyri-kommersiya, üzvlərlə dəstəklənən beynəlxalq bir təşkilatdır. Textile Exchange-in missiyası tekstil dəyər zəncirində davamlı tətbiqlərin artmasına insanları ilhamlandırmaq və onlara kömək etməkdir.
Bağlantını tıklayaraq Organic Content Standard rəsmi səhifəsinə bağlana bilərsiniz.